Finland

Pottermore is world wide so please have open discussions from other users from yer country and see how they are progressing in the game. There may be differences with the versions depending on where you live.

Moderator: Professors

Amitia
Second Year Student
Second Year Student
Points on hand: 0.00
Pottermore Username: QuestDragon22443

Re: Finland

Postby Amitia » October 19th, 2012, 4:21 am

Joo samat sanat, lähinnä eka sana joka tulee keväästä mieleen on masentava. D:
Kesän pitkä loma on joo kiva, joskin viime kesät on menneet ihan kokonaan kesätöihin (paitsi joku viikko lomaa), siivoamista joka päivä kuudesta alkaen, neljän aamuja... eli itse asiassa koulu on kyllä kivempaa! : D Hehee. Ensi kesänä pitäis saada ensimmäinen oman alan työharjoittelu tehtyä. PELOTTAA! D:

Joo vaihtarivuosi oli tosi mukava, vaikka "jouduinkin" Etelä-Dakotaan. Mulla oli ollu ekoina vaihtoehtoina Uusi-Seelanti ja Kanada, kolmantena Yhdysvallat, mutta hain tosi myöhään ja niinpä päädyin Amerikkaan ja pieneen osavaltioon 126 asukkaan kylään (niiden koulukin lopetettiin vuosi sen jälkeen kun lähdin). Harmitti vähän kun en oikein ole kantri-henkinen ja asuin sillon Suomessakin ihan korvessa eli vaihtelu olis virkistänyt... Mutta ihmiset oli tosi mukavia ja kokeilin paria harrastusta ja vuosi menikin ihan kivasti vaikka koulubussissa soikin kantri-musiikki ja cowboy-saappaita näkyi vähän liikaa mun makuun... : D
Aww, miksei ne päästä? D: Mihin maahan haluisit eniten mennä?

Oi, ihana tuo tuntematon mies joka tuli mukaan laulamaan! Vähän siistiä. : D Ei onneks kuin puolitoista kuukautta ja alkaa joulukuu~ Eilen oli jo joulukalenterit ilmestyneet lähikauppaan. o.o
~Inactive during weekends.~
Team Asamelco!
Image
Image

BronzePatronus11679
First Year Student
First Year Student
Pottermore Username: BronzePatronus11679

Postby BronzePatronus11679 » January 12th, 2013, 10:51 am

Täällä taas yksi suomalainen (:

Draconis
Seventh Year Student
Seventh Year Student
Pottermore Username: DraconisStorm

Postby Draconis » January 17th, 2013, 9:15 am

Ääh, mun ei pitäis painaa "Mark subforums read" nappulaa niin paljon kun nykysin...

Pitkä tarina lyhyesti: mun vanhemmat on erittäin ennakkoluuloisia vaihtarijärjestöjä vastaan, ku niiden kavereilla oli vain huonoja kokemuksia joskus monta vuotta sitten. Ihan mihin tahansa haluaisin mennä, kun oon koko ikäni pysyny Suomen rajojen sisällä, miinus pari laivamatkaa.

Tervetuloa PronssiSuojelius! Wau, meitä Suomalaisiahan on koko ajan enemmän!
Image Image Image Image
Image Image

Return to “International Discussion”